Guide til Opsætning af Copenhagen Card for Attraktioner
Copenhagen Card er et kort, der giver adgang til forskellige attraktioner i København. Denne guide hjælper dig med at opsætte integration mellem attraktion og Copenhagen Card-systemet.
Forudsætninger
Før du begynder opsætningen, skal du sikre dig at:
- Du har modtaget et lokations-ID fra Copenhagen Card -
- Du ved hvilke entréprodukter priserne skal være baseret på, samt hvilken procentsats af de produkter som skal bruges
Opsætning
Konfiguration i Attraction backend
- Gå til Organisationer
- Vælg den organisation, du vil konfigurere løsningen for
- Gå til Moduler og aktiver Copenhagen Card
- Klik på tandhjulet ved siden af Copenhagen Card
- Indsæt lokations id i feltet CopenhagenCard lokations ID ID'et kan hentes ved at kontakte kunden eller CopenhagenCard.
- Gå ind på BackOffice og find kundenummeret fra den kunde, som attraction vil kreditere ved alle CopenhagenCard registreringer
- Indsæt produktUid for kundens børnebilletter
- Indsæt procentdel, som definere hvor stor en procentdel af prisen for børnebilletter bliver krediteret.
- Indsæt produktUid for kundens juniorbilletter
- Indsæt procentdel, som definere hvor stor en procentdel af prisen for juniorbilletter bliver krediteret
- Indsæt produktUid for kundens voksenbilletter.
- Indsæt procentdel, som definere hvor stor en procentdel af prisen for voksenbilletter bliver krediteret.
- Klik på Gem indstillinger
- Gå nu til trin 2 Konfiguration i BackOffice
Konfiguration i BackOffice
- Gå ind på BackOffice og gå ind på butikken
- Klik på Rediger
- Klik på Moduler.
- Aktiver Integration til Copenhagen Card
- Gå til butikken igen
- Klik på Butiksopsætning
- Klik på Indstillinger
- Gå til fanen Design og layout
- Opret en ny knap med specialfunktionen OpenCphCard
- Klik på Gem
Afslutning
Efter at have gennemført ovenstående trin, er opsætningen af Copenhagen Card-integrationen fuldført.