Aflys begivenhed
1. Tilgå begivenheden og vælg "Handlinger" i tab menuen på siden.
## Sådan aflyser du en begivenhed: 1. Tilgå begivenheden og vælg "Handlinger" i tab menuen på siden. 2. Tryk på "Aflys begivenhed" 3. Vælg nu om alle ordre skal refunderes og om der skal sendes mail til alle kunder som har købt billet. 1. Hvis der skal sendes en mail til kunder skal der skrives en årsag. Årsagen vil blive sendt med i mailen til kunderne. Mailen vil indeholde følgende tekst: ``` Kære [Kundens navn] [Årsag] --------------------------------------------------------------- Bedste hilsner [Virksomhedens navn] ``` 4. Tryk på "Aflys begivenhed" for at gå videre. 5. Skriv den påkrævede tekst i feltet for at bekræfte aflysningen. 6. Tryk nu "Bekræft" for at aflyse begivenheden (OBS. Handlingen kan ikke ændres).